קידום אתרים מקצועי

קידום אתרים מקצועי

קידום אתרים מקצועי חשוב ביותר לכל בעל עסק רציני. סודות קידום האתרים המקצועיים נמצאים אצל אנשים שמתעסקים בתחום בתור מקצוע ויודעים מה כדאי לעשות ומתי לכל אתר. נכון שתמצאו כל מיני פורומים ואתרים בסגנון "עשה זאת בעצמך" שמספרים לכם שתוכלו לקדם את האתר שלכם לבד. נכון שאולי בתחומים לא תחרותיים תצליחו לפעמים לקדם קצת אבל בוודאי שלא בתחומים תחרותיים ומכניסי כסף לבעלי האתר.

קידום אתרים – ממה להיזהר ?

מנוע החיפוש של גוגל בוחר את תוצאות החיפוש במונח מסויים לפי מה שהאלגוריתם המפורסם מחליט שזהו האתר הרלוונטי ביותר באותו ביטוי וכן הלאה. אתרים אמורים להיות בנויים וכתובים לגולש ולא למטרות קידום. לגוגל יש כל מיני עונשים ופילטרים באלגוריתם שהוא מפעיל. מקדם אתרים לא מקצועי או חובבני (מישהו שמנסה לקדם לבד בבית) והתוצאה יכולה להיות שהאתר פשוט יתקל בפילטר ויעוף כמה וכמה עמודים בתוצאות החיפוש או במקרה הגרוע יותר האתר עלול לעוף לגמרי מתוצאות החיפוש. פעם קראו לזה "ארגז חול" והיום זה נקרא פשוט לעוף מהאינדקס של גוגל. כאשר קורה מקרה כזה אז בעל האתר או המקדם החובבן בוודאי לא ידעו איך להוציא את האתר מהעונש או מהן הסיבות לכך שאתר נמצא בעונש. לעומת זאת מקדם אתרים מקצועי לא יפול לפח הזה מראש.

קידום אתרים מקצועי

אתר בעונש – מה עושים ?

כאשר האתר נפל לפילטר מסויים או כמו שאמרנו במקרה הגרוע יותר עף לגמרי מהאינדקס אתם ניצבים בפני בעיה. בדרך כלל כאן בעל האתר כבר יפנה לחברת קידום אתרים רצינית ומקצועית. אבל איך אומרים? סוף מעשה במחשבה תחילה. המחיר שמקדם אתרים מקצועי יקח (ובצדק) על אתר בעונש לעומת אתר נקי ללא עבר בעייתי בגוגל הוא הרבה יותר גבוה. גם היציאה מהעונש או דילוג ממצב פילטר הוא הרבה יותר קשה כי למקדם קשה לדעת מהן הפעולות שהמקדם החובבן ביצע. בדרך כלל לגבי פילטרים יעשו בדיקות פנימיות לאתר אם הוא עובר על הכללים של גוגל כגון – ספאם, הכפלות תוכן באתר ומול אתרים חיצוניים, אופטימיזציה פנימית של האתר ועוד. בדרך כלל סידור של הדברים האלו בצורה רצינית ומקצועית יוציא את האתר מרוב הפילטרים.

לסיכום אנו ממליצים שאם החלטתם כבר שאתם צריכים קידום לאתר אינטרנט שלכם רצוי שתפנו לחברה מקצועית בעלת הישגים מוכחים בקידום אתרים.

אנחנו בצוות SEO7 קידום אתרים מקצועי נשמח לעזור לכם ולייעץ לכם בחינם ללא כל התחייבות מצידכם.