עמוד פייסבוק עסקי

הקשר בין הפייסבוק לחברה

אין כל ספק כי בעידן בו רוב האנשים בעולם המודרני מקבלים את כל האינפורמציה מתוך רשת האינטרנט, הרי שיש לכך השפעה גדולה על אופן התנהלות העסקים מול לקוחותיהם דרך המדיות השונות הקיימות ברשת. כחלק מכך, אין זה סוד, כי כל חברה אשר מעוניינת לשמור על קשר עם הלקוחות ובמקביל לפנות אל לקוחות חדשים צריכה עמוד פייסבוק שיש בו את הניראות הרצויה לאותה חברה. רוב המנהלים בחברות המתקדמות מבינים זאת, אך הבעיה היא בחוסר ההבחנה בין עמוד פייסבוק עסקי לבין עמוד פייסבוק אישי. בעוד תפקידו של העמוד האישי הוא יצירת סביבה חברתית פורה ומעניינת וכמובן שיווק בפייסבוק עבור העסק שלכם, מטרותיו של עמוד פייסבוק עסקי שונות לחלוטין .

כרטיס ביקור באינטרנט

עמוד פייסבוק עסקי הוא קודם כל כרטיס הביקור הרשמי של החברה. בעמוד הפייסבוק צריכים להופיע פרטים מלאים על החברה, היסטוריה שלה, תחומי התמחות, היקף ועוד. יחד עם זאת, אין ספק כי ניתן ואף צריך לנצל את עמוד הפייסבוק האישי גם לצורך גיוס לקוחות והעברת מידע שיווקי. הדרך הנכונה לעשות זאת היא להפוך את העמוד לאטרקטיבי ולשתף את הגולשים, בין היתר עם מבצעים והטבות .

עמוד פייסבוק עסקי

מגדילים את המכירות

האינטרס של חברה המפעילה עמוד פייסבוק עסקי הוא להגדיל את מספר החברים וכך גם את כמות המכירות. בניגוד לקידום רגיל, עמוד הפייסבוק מאפשר ללקוחות עצמם לעזור לחברה להיחשף אל לקוחות חדשים. במידה ואחד הלקוחות אוהב פרסום של העמוד העסקי או ממליץ עליו, כל החברים נחשפים אל המידע הזה. מדובר על כלי משמעותי עבור חברות ועסקים המעוניינים להתרחב ולהשתמש בבסיס הלקוחות הקיים על מנת לנצל את הפוטנציאל .

איך מקימים עמוד פייסבוק עסקי ?

חברות אינן יכולות להרשות לעצמן לא להופיע בפייסבוק. מצד שני, הן צריכות לזכור כי הפעלה לא מקצועית של עמוד הפייסבוק יכולה להסב עבורן נזקים בלתי הפיכים. על מנת להקים עמוד פייסבוק עסקי יש צורך באיש מקצוע המכיר את התחום ואת הלקוחות, יודע כיצד לגשת אליהם, לעשות לכם פרסום בפייסבוק ברמה גבוהה ובעיקר שם את טובת הגולש והחברה מול עיניו .